fuyooo!!!

Tuesday, September 6, 2011

update edisi raya

Assalamualaikum...

Selamat Hari Raya tuk semua muslimin dan muslimat.. Amacam raya?? bestkan??? aku pasti ramai yang agak malas jugak nak masuk opis hari nie... macam aku gak, malas nak masuk opis... nak mengadap kerja yang tak benti2... aduhhh... korang raya kat mana?? aku macam biasela, raya kat serdang, selangor jer... huhuhuhu...
Manalah aku ada kg tuk beraya... pepagi raya nak menziarah kubur arwah abah aku... So, memang tak leh ar nak ke mana2... tak kemana2 tu maksudnya jalan jauh ar... aku biasenye pas menziarah kubur terus pi umah pakcik2 aku yang berdekatan dan tak balik kg beraya....kalau nak balik penang pun tunggula raya kedua or ketiga.. itupun 2 tahun lepas wat mcm tue... sedey taw!!! korang ngat tak sedih ker, bila org lain sibuk balik kg, ko duk kat cnie... tp ada aku kesah??? nasib baik mak aku memang duk kat serdang jer jadi tak gaduh tuk balik braya.. huhu... ..



my family... i luv u all!!! all of u are my strength...
(tp apesal songkok sayang mcm senget jer...??)





mak bersama cucu-cucunya...





sayang... i love u forever!!!






ada mcm isteri mithali x??? itu naseb xamik gambar time salam raya.. huhuhu







our family with mum... i luv u 2 mum!!!!

p/s : raya pertama jer amik gambar beria-ria... pastu kamera duk diam-diam dalam handbag... huhuhu