fuyooo!!!

Wednesday, August 24, 2011

menghitung hari

Assalamualaikum

Sekejap betul masa berlalu, minggu depan dah masuk Aidilfitri.... Alhamdulillah, baju anak-anak dah beli... sumer aku beli kat bangi jer.. "dekat lagi jimat" hehehehe... tapi yang merunsing kepala aku sekarang ini adalah... baju raya aku tak jumpe lagi, dah jumpe yang berkenan tapi kaler die lak yang menyakitkan mata.. hmm... sedih tak?? sedih kan??? hmm...

Tulah, sabtu nie ngat nak ajak suamiku pergi jalan TAR tapi kalau dia tak mau pi... terpaksalah aku mengajak adik ku untuk ke sana... Minggu lepas pegi jalan TAR tak terfikir langsung nak cari baju untuk diri sendiri, asyik fikir keperluan anak-anak jer.... memang aku dah nekad, kalo tak jumpa gak baju dalam minggu nie, memang ke jalan TAR ar jawabnye...



p/s alamak nak ke sana tue satu hal, ramai org... hope ramai gak org yang dah balik kg.. jd takderla sesak sangat..