fuyooo!!!

Saturday, June 25, 2011

tahniah sepah

assalamualaikum

kerja melawak bukan suatu kerja yang mudah... nak wat org ketawa dengan lawak kita tp kengkadang tak lawak pun... lagi-lagi nak wat lawak secara spontan... memang tak ar kan!!!!


so, aku nak ucapkan tahniah kepada semua peserta maharaja lawak, lagi-lagi yang masuk final malam tadi...
sumer memang lawak pecah perut... aku memang mengikuti Maharaja Lawak nie dari episod 1 lagi, SEPAH memang patut menang sebab dorg ni konsisten dalam melawak, tak penah pun wat lawak, org tak gelak... bak kata apek bujak lapok tahun 2000... memang kelakar diaorang nie...

yang lain-lain tuh ade gak ar masa-masa, die wat lawak tapi orang tak gelak... aku memula memang nak kan SEPAH menang tp bila diteliti balik, JOZAN dah memang ada peminat tersendiri so tak mustahil dorang leh menang tp dari tiap-tiap minggu SEPAH telah berjaya menarik hati ramai penonton jadi tak mustahil SEPAH leh menang... kumpulan yang memang lawak!!!!!



tahniah sekali lagi SEPAH....