fuyooo!!!

Monday, April 18, 2011

hari yang penuh dengan hmmmm......

Assalamualaikum

oh! tempat aku selalu meluahkan perasaan, tahukah bahawa temanmu ini tengah berada dalam keadaan yang gundah gulana..... macam-macam yang jadi hari nie...


ok 1st, pepagi hari lagi dah hujan di tempat aku hujan turun pada jam 6.30 pagi iaitu waktu di mana aku tengah bersiap-siap mahu ke tempat kerja... rini aku hantar anak aku kat umah kakak aku (btol ker ayt aku nie???) bantai ar!!!! asal korang paham... yang tak paham tue sila-silalah bertanya.... ini adalah disebabkan oleh rumah pengasuh telah dilanda ribut pada hari jumaat maka bumbung-bumbung belum siap dibina pada hari ini .....actually tak jauh pun umah die ngan umah aku tp disebabkan hujan maka jalan menjadi sesak ini kerana sumer org kuar rini menggunakan kereta... sampai jer kat umah kakak aku, aku pun masuk dan hantar beg anak aku kat dalam... then salam-salam anak terus kuar... tuan laling mahu menggunakan pekan kajang, katanya ikot highway lagi sesak... aku pun ikot jer coz bukan aku yang bawa kereta... Alhamdulillah, betul kata tuan laling mmg tak sesak tp aku mula terpikir semasa berada betul-betul di depan hospital seraya berkata kepada tuan laling "abg, sy rasa kompom jam kat sg.ramal...." dan respon tuan laling hanya diam seribu bahasa... thennnnnnnn..... sampai jer kat sg.ramal, masin mulut aku nie, jam tahap gaban..... mmg jam giler sampai tak gerak kete.... haduuuhhhhh sedarlah wahai tuan laling yang isterimu ini dah lambat nak ke tempat kerja....


sampai jer di tempat kerja, dak qas bagitau die kena marah dengan ust.husnun disebabkan hal yang berlaku pada hari jumaat lepas yakni ketika itu ust. husnun berada di singapore... aku mintak maap dak qas, sian kat mu... kita bakor!!!! kita bakor!!!! takpe aku back up ko nanti erk... aku pun salah dalam hal nie... dorang tak bleh salahkan ko jer....ko dah cakap tak bleh tapi aku yang mendesak.... bos aku dah suruh masuk kan jadi aku hanya ikot arahan die jer... that's alll....


dan finally ust. Abrar nak jumpa aku after die habis meting petang nie.... nak tau apa yang terjadi??? tunggguuuu!!!!!




p/s : ishhhh cuak gak aku nie.... suka sangat miscomunicatioooonnnnnnnnn!!!!! (gaya ucop wilcha)