fuyooo!!!

Thursday, April 7, 2011

bila kita sudah sedia untuk melepaskan

Assalamualaikum

aku sebenarnya takde mood skrg nie.. i don't no why.. but in my mind i was thinking bout my family... plzzz somebody help me!!!! apa yang patut aku buat bila aku dalam keadaan begini??? jiwa terasa kosong... mula ar nak layan lagu2 jiwang tapi masalahnya plak bila aku layan lagu berkenaan aku otomatik akan rase seperti nak tidur... hahahaha....



masa mula2 masuk keje di Unit Tesis SPS, UPM



setiap yang hidop pasti akan mati...


setiap pertemuan pasti ada perpisahan...


setiap yang datang pasti akan pergi...


itulah yang dinamakan lumrah hidup manusia...


tetiba tringat kat lagu taylor swift - fifteen... bestnya time tue.. andai masa boleh diputarkan semula aku ingin balik semula ke alam persekolahan, penuh dengan keceriaan... hidup seperti tiada masalah... wahai ibuku ampunkan anakmu ini...

tp selepas remaja pasti akan melalui zaman dewasa, masa ini akan diuji sejauh mana kematang kita sebagai seorg yang dikatakan matang... ehhmmmm... tp dalam kematangan pasti akan ada keanak-anakan... tu normal bagi seseorang yang bergelar perempuan.... sebelum kawin manja ngan keluarga, pas kawin manja lak ngan suami... sekasar mana perempuan pun lama kelamaan akan timbul kelembutannya... tp kene bersabarlah....


p/s : apa yang aku mengarut nie????  adakah aku nie ngah melayan jiwaku sendiri??? ntahlahhhh....