fuyooo!!!

Sunday, March 6, 2011

mak sy gi umrah..

Assalamualaikum....

Alhamdulillah pada 3 Mac 2011 wat pertama kalinya mak aku akan menjejakkan kaki ke Tanah Suci Mekah... Memang yang first time nie membuatkan mak aku berdebar2.... Salam ngan anak2 jer mesti nak nangis... Macam2 dugaan B4 mak aku nak ke sana... Harap2 mak kat sana sihat hendaknya... k kita layan gambar masa kat airport 


nie adik ku yg paling kecik (kire bongsu r)

Abg iparku n anak2... kakakku menjaga kereta jap nnt die masuk lak

ape motif gambar nie???

aku dan mak...  i luv u!!!

korg prasan x??? ada cahaya yg kuar dr muka aku??? welll.... (alamak mcm riak r plak)
kasihku melimpah ke dalam hatimu...
para peserta yg turut menghantar ibuku ke KLIA



 korg mesti tertanya2 kan mana ank ku??? hehehe... aku tinggalkan bersama2 ayahnya disebabkan oleh, ktorg kena berada di KLIA pd jam 4pagi... sian kat anak aku kalo aku bw depa skali...


ok kita jumpa lagi...